Gyakori kérdések
GYIK
1.Mivel takaríthatom le az esetleges portól az orchideákat?
2.Hogy legyen hosszú évekig tartó dekorációm?
Közvetlen napfénytől és tartós UV sugaraktól érdemes óvni a művirágokat a minél hosszabb élettartam érdekében.
3.Módosíthatom a virág szárait?
Igen, teljes egészében vastag drót fut a virág szárának belsejébe, így óvatos mozdulatokkal lehet őket tetszőlegesen hajlítani.
4.Mivel van burkolva a művirágokat tartó anyag?
Minden mű orchidea tövénél natúr izlandi zuzmó található. A zuzmóról bővebben IDE kattintva olvashatsz.
5.A szállítás során nem sérül a virág?
Több réteg buborék fóliát és nagy mennyiségű térkitöltő anyagot használok a virágok gondos becsomagolására.
6.Utánvéttel is fizethetek?
Postázás kizárólag előreutalás után történik, személyes átvételnél van lehetőség készpénzes vagy bankkártyás fizetésre. Ezt a fizetési módoknál lehet kiválasztani.
7.Az oldalon szereplő termékek művirágok?
Igen, minden termék kizárólag jó minőségű, többségük úgynevezett "real touch" művirág, melynek tapintása is hasonlít az igazi növényekre. Ezeknek a részei lehetnek műanyagból, selyemből vagy éppen gumiból.
8. Ha beraktam egy terméket a kosaramba, miért jelzi utána, hogy Nincs készleten?
Ez azért lehetséges, mert a termékből valószínűleg csak 1 darab van készleten.
9. A kosárba helyezett terméket más már nem tudja megvásárolni?
Sajnos a kosárba helyezett termékek nem kerülnek lefoglalásra, azokat bárki megveheti ugyanazon idő alatt.