Gyakori kérdések

GYIK

1.Mivel takaríthatom le az esetleges portól az orchideákat?

Portalanító kendővel, puha ecsettel, nagyobb folt ellen nedves törlőkendővel. Folyóvíz alá tenni nem ajánlott.

2.Hogy legyen hosszú évekig tartó dekorációm?

Közvetlen napfénytől és tartós UV sugaraktól érdemes óvni a művirágokat a minél hosszabb élettartam érdekében. 

3.Módosíthatom a virág szárait?

Igen, teljes egészében vastag drót fut a virág szárának belsejébe, így óvatos mozdulatokkal lehet őket tetszőlegesen hajlítani.

4.Mivel van burkolva a művirágokat tartó anyag?

Minden mű orchidea tövénél natúr izlandi zuzmó található. A zuzmóról bővebben IDE kattintva olvashatsz.

5.A szállítás során nem sérül a virág?

Több réteg buborék fóliát és nagy mennyiségű térkitöltő anyagot használok a virágok gondos becsomagolására.

6.Utánvéttel is fizethetek?

Postázás kizárólag előreutalás után történik, személyes átvételnél van lehetőség készpénzes vagy bankkártyás fizetésre. Ezt a fizetési módoknál lehet kiválasztani.

7.Az oldalon szereplő termékek művirágok? 

Igen, minden termék kizárólag jó minőségű, többségük úgynevezett "real touch" művirág, melynek tapintása is hasonlít az igazi növényekre. Ezeknek a részei lehetnek műanyagból, selyemből vagy éppen gumiból.

8. Ha beraktam egy terméket a kosaramba, miért jelzi utána, hogy Nincs készleten?

Ez azért lehetséges, mert a termékből valószínűleg csak 1 darab van készleten.

9. A kosárba helyezett terméket más már nem tudja megvásárolni?

Sajnos a kosárba helyezett termékek nem kerülnek lefoglalásra, azokat bárki megveheti ugyanazon idő alatt.